Welcome, visitor! [ Login

Premium WordPress Themes - AppThemes

 

Didim Çıtır Escortlarla En Güzel Geceleri Yaşamaya Hazır Olun

  • Listed: 25 Temmuz 2023 20:25

Description

SARIŞIN ESCORT

Açacağız vip buraya kişi anca sığıyor yani burası normal vip kanal ama şey yapacağız yani anladın değil üyelik alacağız güzel bir kanal açacağız eski arkadaşlar şimdi başka bir kanala gittiğimiz zaman hepiniz. Dağılıyor çil yavrusu gibi kişi orada kişi orada kişi orada yani bayramdan sonra bayramdan sonra gibi bugün toplanalım böyle eski arkadaşlar dedik eski kadro Escort Didim öyle Didim. Escort girdik kanala güzel bir kanal açacağız küfürsüz kavgasız böyle bir şey yapacağız yani sebep mutlu enes enes sen iyi iyi, geceler ben bir şey diyeceğim sandım diyor konuşabilirim aşkına şurada oğlum. Hayırdır anlatıyorsun sünnet merasimini çağırsam sünnet merasimi yapacağım onu çağırdım sen nereye baksana gibi yapmış ağzını eğip yüzüm yok fark etmedin niye böyle yapıyorsun bir dakika Didim Escort küfrün olmadığı kanalı ben. Girmiyorum abi şimdi ben küfür edemeyeceksem ben girmiyorum kanala kömür azından ben hediye olur sana geliyor musun diye sormadık siz yasak olsun kalsın bana geçerli olsun olur geleceksin sabrım gelirim bak ben. Buna laf sokacağım muhatap olma diyor muhatap olunca ,.

ROMANTİK ESCORT

Yapsın diyor küfür olmaz elitlerin bozulur kusura bakmayın daha rahatıma çok güzel bir manita yaptım burada böyle sizin küfürlerinizi burada alışıp sevgilin yanında küfür etmek istemiyorum aynen küfür olmasın diyeyim yani şimdi. Sabır i̇yi elletmedin diyeyim şimdi ben burada öyle bir konuşuyorsun kime selam versek onun sevgilisi berke sevgilisi abi haber yeşilçam kalıyorum neyse arkadaşlar ben Escort Didim kaçıyorum Didim Escort şey yaparız gerçekten. Küfür olmasın sabrın dediği gibi böyle amk falan konuşuyoruz rahat konuşacağız tabii böyle yok damarını damarıydı damarı deminden beri bakıyorum damar, var diye damar yok aynayla inceledim damağım varmış diye parmağımla yok. Lan kıyamam sokulurum öyle parmak parmak öyle işte kaçıyorsun lan görüşürüz i̇bo sen benim özlemişim hadi kendinize iyi bakın burhancığım sevgilisi olanlar Didim Escort girmezse zaten bence kanal karışmaz sevgili yapan gülmesin. Sevgili yaptığınıza girmeyin benim yok benim nerede olacak doğal sevgili geçerdim bize sıçramadığın sürece sorun yok bence çünkü onlar canı tıkladığında bir şey olacak diye düşünüyorlar çünkü akılları ona çalışıyor direkt maalesef. Yani ben şimdiden söyleyeyim yakışıklı yeni kan görürsem ,.

ÇILGIN ESCORT

Affetmem yakışıklıyım sanırım sen kulaklarını tıkıyorsun değil ben bunları söyleyince umarım bilmiyorum dükkanda hayatta nasıl oluyor güzel ruhsat alacaktır ondan dolayı girmiştir yoksa taner abi bildiğin siyah kazaklı elbise yapıyor arada ben. Gidiyorum arkadaşlar i̇yi geceler bayramdan sonra görüşmek üzere hayırlı akşamlar gel geçen bana resim atmış alışveriş yapmış bunlar güzel diyor bir hafta sonra gördüm Escort Didim yazdığını Didim Escort ben whatsapp’ı sildim. Valla benim ayda bir iki kere şey yüklüyorum yine çünkü burada whatsapp kullanmıyoruz eyüp bey çağla çağla yapacak kullanıyoruz arada bir, facebook instagram mesajlaşma whatsapp kullanmıyor kimse herkese telefonunu vermedim birkaç kişi. Var kafir ok’ta gerçekten çok böyle nadir kişiler var haftası ama kullanmıyorum yani yüzden kullanmadığım için siliyorum arada büyütüyorum gelip birisi yazdı Didim Escort diye yazdıysa cevap veriyorum yazmadıysa yine siliyorum bugün. Yeniden yükledim baktım taner abi yazmış bir hafta sonra cevap ver sen çok güzelsin biz gerçekten whatsapp kullanmıyoruz göğüste mesajlaşıyoruz yani normalde mesaj paralı değil bizim burada sizin orada paralı herhalde bizim. Burada parasız snapchat’i ben çözemedim arada.

No Tags

91385 total views, 1 today

  

Listing ID: N/A

Report problem

Processing your request, Please wait....

Leave a Reply